on justice -Benedict/James Orbinski

''Justice only fails when we fail to imagine that it is possible. But like so many things, it depends not only on imaginings but on what we do.'' - James Orbinski

Tuesday, February 26, 2008

中学生になったパンダ

Having gone to public schools in Canada, I've never had the chance to wear uniforms...



And so I stole my students' uniform....



Though the sleeves were too short....



わたしもその日中学生になってしまった。

Happy Graduation to my 9th Graders....!



* * * * *

上禮拜跟小鳥去喝咖啡的時候,店長幫我們特別製作的LATTE ART.
不過店長啊,你的設計未免也太過故意了吧。
雖然我們兩人臉的大小顯明不同,可是,真的有必要一個瓜子臉一個熊貓大餅臉嗎?!



...我的熊貓大餅臉看久了也可愛。



Yesterday, I went to ABC COOKING STUDIO and made my very own BELATED VALENTINE'S CAKE!
My first BEAUTIFUL cake.




(***熊貓大餅臉的原由***)



我一個人....當然不能吃掉一整塊嘍。(*注意:是不能吃,不是吃不下 (`-`)b ..... )

今天乖乖地拿到學校分給大家了!

聽過這一句熟悉的話嗎?

『獨肥肥,不如眾肥肥。』 ﹣﹣心機重的D.B.




そして、みんな「おいしい!!!」と言ってくれたよ!
(^0^)/

2 comments:

Pko2003 said...

太厲害了,還會自己做蛋糕,我只有吃的份,哈哈哈。不過日本好像真的是甜食天堂,甜點看起來都好好吃。

SAFARI INFINITY said...

對對!你說的一點也沒錯~
要吃甜食就要來日本嘍!!
不過,我三月中也要回台灣,現在開始crave for 豆漿油條,奶茶,豆花,愛玉,蛋餅,等等....

我什麼時候變得那麼貪吃?!